Edirne

İlk birlikte şehir dışı turumuz. Sabah 6:00 da İstanbul’dan başlayan yolculuğumuz sonucu molalar vererek saat 11 civarı Edirne’de olduk. Yaklaşık 5 saatimiz yolda geçti Edirne’ye giderken otoban yerine ücretsiz yoldan gitmeyi tercih ettik. Bunun sebebi yolda giderken güzel manzaralar karsısında durabilelim ve o güzel çiçekler eşliğinde gidip yavaş yavaş yoldan keyif alalım istedik.

11 civarı Edirne’de olduktan sonra ilk durağımız kahvaltı yapmak için Köfteci Osman oldu. Kahvaltımızı yaparken hazırladığımız gezecek yerler listesini gözden geçirdik. Bulunduğumuz yerden gideceğimiz yerlerin konumuna bakınca yavaştan yola koyulduk. Edirne’de gezdiğimiz yerleri sitemizdeki Edirne bölümüne tıklayıp bulabilirsiniz.

Şimdi kaldığımız yerden devam edelim.:) Edirne’de tarihi yerler müzeler birbirlerine çok yakın 2-3 dakika yürüme mesafesinde her yer. Arabanızı park edip geze geze Edirne’nin tadını çıkarabilirsiniz. Eğer kalabalık sevmiyorsanız hafta içi gitmeye özen gösterin bunun sebebi sınır ülkelerin Edirne’ye sık sık tur düzenlemesi.

4-5 Saatlik gezimiz sonucunda 4 farklı yer gezebildik. Ve haliyle çok fazla yorulduk. Çay bahçesinde oturup bir yorgunluk kahvesi içtik. Ardından Meriç Köprüsü’ne gittik. Harika bir manzaraya sahip..

Meriç Köprüsü

Ve sevgilimle heyecanla beklediğimiz akşam yemeği vakti geldi. Edirne’ye gideceğiz Arnavut Ciğeri yemeden dönmem demeye 1 hafta önceden başlamıştı..

Arnavut Ciğeri yenildi ve beğenildi..

Ve artık İstanbul’a dönüş vakti geldi. Çok güzeldin Edirne. Eğer İstanbul’da bunaldıysanız günü birlik kaçmak için ideal bir yer. Gezmediğimiz yerler için tekrardan geleceğiz.

Edirne yazısı da böyle güzel bir gün sonuyla bitiriyorum! 🙂